Ontdek de voordelen van onze Hosted VoIp telefooncentrale
Dankzij Hosted VoIP beschikt uw bedrijf over een goed werkende telefooncentrale in de cloud, welke is voorzien van innovatieve professionele functies. Deze functies zorgen er weer voor dat uw telefoonsysteem gewoon meegroeit met uw bedrijf.

Het grote voordeel van een hosted VoIP centrale is dat deze overal en altijd beschikbaar is. En dat tegen een vast en voordelig maandelijks bedrag. U kunt dus vanaf iedere locatie ter wereld en op ieder tijdstip gebruikmaken van de Hosted VoIP telefooncentrale.

Ontvang voicemails per mail of per telefoon
Als u even geen tijd heeft om een telefoongesprek aan te nemen, dan waardeert de beller het als deze een persoonlijke voicemail kan inspreken. De beller kan dan een voicemailbericht inspreken, welke u vervolgens per e-mail ontvangt. Verder kunt u het voicemailbericht ook beluisteren door naar uw voicemailbox te bellen.

Een onbeperkt aantal gelijktijdige telefoongesprekken
Compuzone biedt u een Hosted VoIP pakket aan. Dit pakket bestaat uit een onbeperkt aantal gelijktijdige telefoongesprekken. Hier heeft u geen vaste telefoonlijn voor nodig. Als u de telefoon niet direct kunt opnemen dan krijgt een beller wachtmuziek te horen. Dit is wachtmuziek die de beller zelf heeft uitgekozen .

Andere handige functies
Verder biedt het Hosted VoIP pakket nog tal van andere handige functies, zoals:

  • Snelkiesnummers
  • Een follow-me functionaliteit
  • Een wachtrij
  • Een automatische doorverbinding naar de juiste persoon
  • Een automatische receptie

Snelkiesnummer
Als u vaak met dezelfde collega’s of klanten belt dan zijn snelkiesnummers ontzettend handig. Voeg al uw favoriete contacten toe aan de snelkiesnummers, zodat u ze voortaan direct kunt bellen.

Follow- me functionaliteit
De follow-me functionaliteit biedt u de mogelijkheid om voor elk telefoonnummer een automatische doorschakeling toe te voegen. U kunt een oproep dan doorschakelen naar een intern of een extern telefoonnummer of naar uw voicemail. Verder kunt u met deze follow-up functie meerdere acties invoeren die vervolgens achtereenvolgens, automatisch worden uitgevoerd.

Een wachtrij
Als er sprake is van veel inkomend telefoonverkeer in uw organisatie dan is het handig dat één telefoonnummer tegelijkertijd op verschillende plaatsen in uw bedrijf overgaat. Hierbij valt te denken aan een sales-afdeling. Zo kunnen meerdere personen het gesprek beantwoorden. Via de intuïtieve web-interface maakt u een wachtrij weer eenvoudig aan.

Altijd de juiste persoon aan de telefoon
Klanten waarderen het enorm als ze direct de juiste persoon aan de telefoon krijgen. Met ons Hosted VoIP-pakket heeft u de mogelijkheid om een onbeperkt aantal wachtrijen aan te maken. Hiermee kunt u bellers automatisch naar de juiste persoon doorverbinden.

Een automatische receptie
De automatische receptie is ontzettend handig. Hierbij krijgt de beller een aantal opties te horen. Zo kan hij of zij een keuze maken en komt de beller snel bij de juiste persoon terecht. Via de web-interface kunt u de teksten voor de automatische receptie inspreken.